رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر در محدوده خاوران خبر داد و گفت:" پليس با همکاري شهروندان موفق به شناسايي و دستگيري اين متهم شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانسرهنگ سعيد ليراوي، با اشاره به دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر در محدوده خاوران تهران، از نحوه شناسايي و دستگيري اين متهم و مقدار مواد کشف شده از منزل وي سخن گفت.
 اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت تعدادي از شهروندان تهراني ساکن محدوده خاوران، در خصوص اقدامات مجرمانه يکي از توزيع کننده مواد مخدر در اين محدوده اقدامات ماموران پايگاه ششم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ آغاز شد.
 وي افزود:" با تکميل شدن تحقيقات نتيجه آن در اختيار مقام قضايي قرار گرفت که طي دستور بازداشت و بازرسي از منزل متهم صادر و تيمي از ماموران اين يگان براي دستگيري متهم به محل زندگي وي اعزام شدند که طي يک عمليات غافلگيرانه اين متهم که "محمد رضا" نام داشت بازداشت شد.
 سرهنگ ليراوي ادامه داد:" متهم به پايگاه منتقل شده و تحت بازجويي قرار گرفت که در نتيجه آن به جرايم خود مبني بر تهيه مواد مخدر از شهرستان هاي جنوبي کشور و انتقال و توزيع آن در تهران اعتراف کرد بر همين اساس پرونده تکميل و به همراه متهم به حضور مقام قضايي معرفي شد.
 گفتني است، در بازرسي از منزل اين متهم 37 کيلو 470 گرم ترياک و 162 کيلو 100 گرم حشيش کشف و ضبط شد که براي بررسي هاي تکميلي به پرونده ضميمه شد./ف
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار