شهردار منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های طرح استقبال از مهر 91 در قالب طرح " بازباران" در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عظیم بابایی در سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگی این منطقه با اشاره به این خبر گفت: با اجرای ویژه برنامه های طرح استقبال از مهر 91 در قالب طرح " باز باران" از 25 شهریور لغایت 15 مهر، این منطقه آماده استقبال از فصل علم و دانش می شود.
بابایی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی دانش آموزان و انتقال آموزش حقوق و تکالیف شهروندی به آنان از مهمترین اهداف طرح استقبال از مهر است، خاطرنشان کرد: اکران تبلیغات محیطی با مضامین آموزشی و تربیتی، توزیع اقلام آموزش شهروندی و کتابچه های آموزشی، اجرای تئاتر با موضوعات سلامت و آموزش شهروندی، توزیع سبد فرهنگی بین دانش آموزان بی بضاعت، برگزاری جشن بازگشایی مدارس، ارسال پیام تبریک، اهدای شاخه گل به مدارس و برپایی دوره های آموزشی سلامت محور از جمله برنامه های طرح مورد اشاره است.
 وی به اهمیت ایمن سازی مسیر رفت و آمد دانش آموزان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، خط کشی عابرپیاده و نصب علائم هشداردهنده در ورودی مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از دیگر اقداماتی است که تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می شود.
 شهردار منطقه 20 با اشاره به فعالیت های اداره بانوان در سطح مدارس با عنوان طرح گوهر رحمت تصریح کرد: اردوهای سیاحتی و زیارتی، مسابقات کتابخوانی، نمایشگاه، کارگاه های آموزشی،  تقدیر از دختران موفق و اهداء بسته های فرهنگی از جمله برنامه های طرح استقبال از مهر 91 است که همزمان با آغاز دهه کرامت با محوریت حجاب و عفاف در سطح مدارس این منطقه برگزار می شود.
 وی در ادامه یادآور شد: نقاشی های دیواری با موضوعات علم و دانش و پیام های آموزش شهروندی در زمینه بازیافت، آشنایی با علائم راهنمایی و رانندگی، زیست محیطی، آماده سازی، رفع نواقص ظاهری و زیباسازی نمای بیرونی و فضای حیاط مدارس از دیگر اقداماتی است که در این منطقه انجام می شود.
 گفتنی است شورای فرهنگی شهرداری منطقه 20 با حضور شهردارمنطقه، معاونین و شهرداران نواحی شهرداری منطقه 20، نخبگان فرهنگی و نماینده شورایاران محلات هر ماه برگزار می شود که برنامه های اجتماعی و فرهنگی این منطقه پس از تصویب این شورا وارد مرحله اجرا می شود./ف
برچسب ها: مهر ، بازگشایی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار