معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 از احداث و بازسازی 30 هزار مترمربع فضای سبز در آستانه اجلاس جنبش عدم تعهد خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به محور حرکتی میهمانان اجلاس در مسیر فرودگاه مهرآباد ، احداث و بازسازی فضای سبز محدوده در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار گرفت.
وی افزود: عملیات در فاز نخست در بلوار معراج و فرودگاه مهرآباد به مساحت 17 هزار مترمربع اجرایی شد.کریمی پور ادامه داد: در فاز دوم ، عملیات بازسازی و احداث فضای سبز پاویون دولت و ریاست جمهوری و آشیانه فرودگاه به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع نیز در حال اجرا است.
شهردار منطقه 9 تصریح کرد: عملیات مذکور در هر 2 فاز شامل مراحل خاکبرداری ، خاکریزی، تسطیح ، رگلاژ ، حمل نخاله و کاشت چمن به روش هایدروسیدینگ و کاشت گل فصل در رنگ بندی متنوع در باغچه های احداث شده در نظر گرفته شد.
وی در ادامه اظهار داشت: این قطعات به سیستم آبیاری بارانی مجهز و مراحل حفاری ، لوله گذاری و نصب آبپاش های بارانی نیز انجام شده است.
به گفته وی در مسیر سه راه فرودگاه مهرآباد ، سازه فضای سبز سه بعدی با طرح ویژه و با کاشت انواع گیاهان پوششی و گل فصل به میزان یکصد متر مربع نیز در حال اجرا است./ف
برچسب ها: اجلاس ، عدم ، تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.