سكانس آخر يك شوخي با كل قصه و مخاطبان بود تا در پايان قصه متوجه تاثيرات دروني امير محمد با مرتضي و ليلا شوند.

"سجاد ابوالحسني" نويسنده مجموعه تلويزيوني "خداحافظ بچه"‌در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: يك قصه عاشقانه‌اي در ذهنم بود كه زن و شوهري علاقه زيادي به يكديگر دارند و در يك ماجراي خلافكار مي‌افتند.

وي افزود: دي ماه سال 1390 از من خواستند تا فيلم‌نامه‌اي براي ماه رمضان كار كنم و من چون اين قصه را در ذهن داشتم خلاف بچه دزدي را به قصه اضافه كردم و ما بقي قصه را با ايده اوليه،‌سامان دادم.

ابوالحسني تصريح كرد: فيلم نامه و كاري كه به تصوير كشيده شده كاملاً به فيلم ‌نامه اوليه نزديك بود و تغييرات جزئي هم به خاطر لوكيشن و مسائل توليدي و جود داشت كه به نظر من هم به نفع كار بوده است.

نويسنده "خداحافظ بچه" عنوان كرد: قصه، ضرب آهنگ و ريتم بالايي داشت و هيچ افت دراماتيكي در آن وجود نداشت كه مانع جلو رفتن قصه شود.

وي عنوان كرد: سكانس آخر يك شوخي با كل قصه و تماشاگران بود تا در پايان قصه متوجه تاثيرات دروني و قلبي امير محمد كودك داستان با مرتضي و ليلا شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.