نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزایش پهنای باند اینترنت و توسعه شبكه فیبرنوری در سیستان و بلوچستان را از مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،ناصر كاشانی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: به دلیل پهنای ناكافی باند و سرعت پایین اینترنت، اغلب دستگاههای اجرایی در استان در ارایه خدمات به مردم با مشكل مواجه هستند.
وی بیان كرد: قطعی فیبرنوری و شبكه اینترنت در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان كه به دفعات رخ می دهد روند كاری دستگاههای اجرایی را مختل می سازد.
وی تاكید كرد: با توجه به گستردگی سیستان و بلوچستان و مطرح بودن زاهدان به عنوان یك كلان شهر در كشور می طلبد كه برای توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی استان اقدامات مطلوبی انجام گیرد.
 این نماینده مجلس همچنین كمك اعتباری به مجموعه پست و پست بانك سیستان و بلوچستان برای انجام فعالیت های عمرانی و بهسازی فضای اداری آنها را خواستار شد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه بشری امروز بر هیچ كس پوشیده نیست و بخش عمده پیشرفت كشورهای دنیا به توسعه این فناوری در آنها مربوط می شود.
كاشانی افزود: تنها راه توسعه پایدار كشور و به تبع آن سیستان و بلوچستان گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات و تربیت نیروهای متخصص است كه فرهنگ سازی در این زمینه باید از آموزش و پرورش آغاز شود.
وی راه اندازی اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات در سیستان و بلوچستان را گامی بلند برای رفع مشكلات ارتباطی در استان و توسعه زیرساخت ها در این زمینه دانست و گفت: ضروری است ادارات زیر مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در تمام شهرستان های استان فعال شوند./س
برچسب ها: نماینده ، مجلس ، درزاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.