معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفت: تا قبل از بازگشایی مدارس ضمن لکه گیری نوارهای حفاری و جلوگیری از حفاری خیابان ها، آسفالت معابر سواره رو و پیاده روهای سطح منطقه بهسازی می شود.

 
 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 بهمن محبوبی با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور ارتقاء ایمنی تردد دانش آموزان و کاهش حجم ترافیک، مشکلات عمرانی معابر شامل آسفالت اساسی، نوارهای حفاری، انهار، جدول بندی و همچنین کفپوش پیاده روها، تا قبل از بازگشایی مدارس بهسازی و مناسب سازی خواهد شد.
 
وی با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و مناسب سازی یکی از معابر مهم و شریانی منطقه گفت: به منظور حفظ و ارتقاء فضای سبز و سهولت تردد عابران پیاده، رفیوژ خیابان هنگام از میدان الغدیر تا 35 متری استقلال به مساحت 2000 متر مربع با ففظ فضای سبز سنگفرش شد.
 
محبوبی افزود: همچنین در این راستا، دو طرف خیابان هنگام در عرض 10 متر طول و 3500 متر مربع با اجرای یک لایه بیندر به متراژ 9300 متر مربع، 10500 متر مربع تراش مکانیزه و 1240 تن آسفالت بهسازی شد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی های انجام شده از محلات 20 گانه منطقه، تمامی معابر سواره رو و پیاده روهای شاخص موجود در سطح محلات تا قبل از بازگشایی مدارس مناسب سازی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار