رییس سازمان همیاری اشتغال و دانش آموختگان گفت: پرتال اطلاع رسانی کانون اشتغال مساجد پیگیری می شود و طرح هایی نظیر توانمندسازی زنان روستایی نیز در دست اجراست.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پرتال اطلاع رسانی کانون اشتغال مساجد از سوی این سازمان پیگیری می شود و طرح هایی نظیر توانمندسازی زنان روستایی، توانمندسازی کسب و کارهای خانگی، تربیت مربی کارآفرینی و خلاقیت و همچنین پیاده سازی سامانه اشتغال ویژه بانوان در دست اجرا است.

وی افزود: این سازمان همچنین طرح هایی را برای استفاده از پتانسیل های کشاورزی، استان تهران در دست دارد و مکان یابی مجتمع های گلخانه ای را در این استان آغاز کرده است.

مدیر کل سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان خاطر نشان کرد: به طور کلی می توان گفت سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان طرح هایی را با موضوع باز شناخت چرخه اشتغال، تدوین مؤلفه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و تعین نقش مساجد در توسعه اشتغال و کار آفرینی را به سازمان های ذی ربط ارایه کرده است.

در ادامه رییس سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان استان کردستان از راه اندازی نمایندگی بانک خون بندناف رویان در اردبیل عراق خبر داد و گفت: در حال حاضر نمایندگی بانک خ ون بندناف در تمامی شهرستان های کردستان راه اندازی شده است به طوری که پس از خون گیری بندناف نمونه خون گرفته شده به بانک خون رویان ارسال می شود.

وی افزود: در کردستان توانستیم در افزایش خون گیری ها اقدامات خوبی را انجام دهیم./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار