مدیر حوزه های علمیه گفت : اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران، فرصت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است تا حرف دل همه مردم دنیا در این اجلاس زده شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری تصریح کرد: بی تردید برگزاری اجلاس بزرگ کشورهای غیرمتعهد در تهران فرصت بسیار مناسبی برای تبیین سیاست های جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه هدف اولیه از تشکیل این جنبش بزرگ جهانی ، پرهیز از وابستگی به قدرت ها بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به کارنامه جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر شعار انقلاب اسلامی مبنی بر" نه شرقی و نه غربی" و عدم وابستگی به قدرت ها، یکی از جاهایی که این جنبش می تواند نفس تازه ای بکشد و در فضای جدیدی به ایفای وظایف خود بپردازد، همین اجلاس تهران است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه داد: این که آمریکایی ها و صهیونیست ها نسبت به برگزاری این اجلاس در تهران دچار دستپاچگی شده و حتی به برخی کشورها با حربه تهدید و تطمیع فشار آورده اند که در آن شرکت نکنند به خاطر هراس از قدرت ایران است که البته دشمنان در اهداف خود موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهریابراز امیواری کرد: سران کشورهای غیرمتعهد هم در اجلاس تهران با یک نگاه عمومی جهانیان را به صلحی که خیر جامعه بشری در آن است، دعوت کنند و مانع از تداوم زورگویی ها ، تجاوزات و اشغالگری های ابرقدرت ها ظالم دنیا شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.