اشكان كمانگري خواننده برجسته‌ي كشورمان با اجراي كنسرت هايي در مهر و آبان با مردم زلزله زده‌ي آذربايجان ابزار همدردي مي‌كند.

اشكان كمانگري خواننده‌ برجسته كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: ما به جهت كمك به آسيب ديدگان زلزله آذربايجان تصميم به اجراي كنسرت هايي در شهر تهران و دو شهرستان ديگر در مهر و آبان ماه گرفته ايم.
وي ادامه داد: تمامي پول هايي كه از اين كنسرت ها به دست مي آيد به مردم اين منطقه اختصاص داده مي شود.
كمانگري گفت: در اين كنسرت ها از تمامي افرادي كه تا به حال با آن ها كار كرده ام و در ايجاد آلبوم هاي قبلي ام كمك كرده اند دعوت به همكاري شده است.
وي در ادامه گفت: ما با يكسري از سازمان ها قرار به همكاري داريم و تمامي اين فعاليت ها قرار است در راستاي كمك به مردم زلزله زده‌ي آذربايجان صورت بگيرد.
كمانگري گفت: وقتي صحنه هاي زلزله را ديدم بسيار متاثر شدم و با دوستان تصميم به اين گرفتيم كه از نزديك با عزيزان زلزله زده ابراز همدردي بكنيم.
وي در ادامه گفت: ولي احساس كردمي حضور فرد فرد ما در منطقه ممكن است ازدحامي را ايجاد كند و عزيزان امداد رساني را در مديريت بحران مسئله ساز بكند.
در پايان گفتني است، آلبوم "بادآباد" با صداي اشكان كمانگري و همكاري استاد محمد علي بهمني تا چندي ديگر وارد بازار مي شود كه توسط انتشارات آواي بارور منتشر خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار