يک مستند ساز از ساخت مستندي درباره "پرواز 302" مشهد- اصفهان که در سال 80 باعث شگفتي شده بود، خبر داد.

روح ا... رفيعي تهيه کننده و کارگردان "پرواز 302" درباره اين فيلم مستند در گفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران گفت: به تازگي تصويربرداري کار به پايان رسيده است و سينا اسحاقي تدوين آن را بر عهده گرفته است براي ساخت موسيقي نيز در حال رايزني هستيم.

وي درباره محتواي اين مستنداظهارکرد: سال 80 هواپيمايي از مشهد به سمت اصفهان پرواز کرد که 15 دقيقه بعد از پرواز موتور شماره چهار آن آتش گرفت و از آن جدا شد خلبان نيز با توجه به شدت حادثه تصميم گرفت به مشهد بازگردد در مسير برگشت نيز اتفاقات ديگري رخ مي دهد اما هواپيما با حدود 240 سرنشين به سلامت به فرودگاه مشهد مي نشيند.

رفيعي ادامه داد: تصويربرداري کار از اسفند سال گذشته آغاز شد و در تهران، مشهد و اصفهان به انجام رسيد"پرواز 320" نام موقت کار است و احتمال تغيير آن وجود دارد در اين مستند از جلوه هاي ويژه رايانه اي در قالب پويانمايي استفاده خواهد شد.

اين مستندساز گفت: با سرنشينان هواپيما، گروه پروازي، برج مراقبت، ايمني زميني و برخي از کساني که در اين پرواز نقش داشتند در اين مستند 40 دقيقه اي گفت وگو کرده ايم. طبق گفته رفيعي تصويربردار "پرواز 302" امير خدايي و مختار سليمي، مدير توليد حسين نوري و مهدي صفايي و دستيار کارگردان رحيم دهقان است و جلوه هاي ويژه رايانه اي در استوديو پرنيان به انجام مي رسد./س


برچسب ها: قالب ، پویانمایی ، استفاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.