مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به درخواست برخی از فیلمسازان، هنرمندان و علاقه مندان برای شركت در در چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی، مهلت ارسال آثار برای شركت دراین رویداد تا 15 شهریورماه جاری تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین 'علی اسماعیلیان ' افزود: تاكنون آثار كیفی زیادی به دبیرخانه جشنواره رسیده و انتظار می رود با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار شاهد شركت جمع بیشتری از هنرمندان كشور دراین جشنواره باشیم.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گسترش فعالیت ‌های فرهنگی و هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصوم (ع) به ویژه امام ‌رضا (ع)، گرامیداشت تولیدكنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در خصوص شخصیت امام هشتم (ع) و كمك به انتشار گسترده ‌تر این آثار را از اهداف برگزاری جشنواره عنوان كرد.

وی با اشاره به اینكه جشنواره، 26 و 27 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: موضوع برگزاری این جشنواره در قالب نماهنگ، پیرامون فرهنگ و سیره منور رضوی، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) با موضوع آداب و فرهنگ زیارت حرم مطهر رضوی، آثار و ابنیه ‌ها و امامزادگان، وقف و فرهنگ وقف یاران، اصحاب حضرت امام‌ رضا (ع)، جلوه مشهدالرضا (ع) زایران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه فرهنگ رضوی در خارج از كشور است./س

برچسب ها: جشنواره ، نماهنگ ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.