استاندار گلستان از آماده سازی و بهره برداری 20 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان خبر داد و گفت: 7 هزار و یکصد واحد تا پایان مهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، جواد قناعت، استاندار گلستان در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان سال جاری 20 هزار واحد مسکونی مهر آماده سازی و افتتاح می شود.

وی افزود: از این تعداد، 7 هزار و یکصد واحد مسکونی با اعتبار یک هزار و 562 میلیارد ریال تا پایان مهر سال جاری تحویل متقاضیان می شود.

قناعت با اشاره به افتتاح پروژه های ملی، تصریح کرد: پروژه های ملی استان با حضور مهمانان ویژه افتتاح و به بهره برداری می رسند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بهره برداری از سد کبودوال، مسکن مهر، جاده گلستان و بزرگراه ساتان از پروژه های ملی استان است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم ولایتمدار و. روزه دار در 39 نقطه استان برگزار شد.

قناعت تصریح کرد: مردم ایران با این حضور سرآمدی خود را به دنیا ثابت و آن را حفظ کرد و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب وارد میدان شد.

وی خاطر نشان کرد: این حضور نشانه بی اثر بودن تحریم ها بر مردم ایران است و برای خیرش های اسلامی در منطقه نیز پاسخی مناسب بود./س

برچسب ها: مسکن مهر ، گلستان ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.