نايب رئيس هيات تنيس خراسان رضوي گفت: مسابقات تنيس قهرماني دختران كشور از پنجشنبه هفته جاري در مشهد برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوي، فريدا صادقي فاضل اظهار كرد: اين مسابقات در روزهاي دوم تا هفتم شهريور ماه در رده سني 12 و 14 سال در زمين هاي تنيس مجموعه ورزشي سجاد مشهد برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين رقابت ها بيش از 50 ورزشكار در قالب 11 تيم از استان هاي مختلف كشور در دو بخش انفرادي و دوبل با هم به رقابت مي پردازند.

صادقي فاضل درباره وضعيت تنيس بانوان استان اظهار داشت: در حال حاضر ورزشكاران خوبي در رده هاي مختلف تنیس بانوان فعاليت دارند و با توجه به صحبت‌هاي انجام شده قرار است امسال تيم بانوان خراسان رضوي در ليگ برتر تنيس کشور نيز شركت كند.

سرپرست برگزاري مسابقات تنيس دختران كشور افزود: در حال حاضر هیات تنيس خراسان رضوي در دو مجموعه ورزشي سجاد و كوثر داراي زمين مي باشد كه با توجه به استقبال خوب علاقه مندان به اين رشته، اين دو مجموعه جوابگوي نياز ورزشكاران نمي باشد.

وي به شرکت دو تيم الف و ب از خراسان رضوی در مسابقات تنیس دختران کشور به دلیل میزبانی اشاره و بیان کرد: خانم هاغزل پاك باطن، كيميا مهاجري، مهنا حيدري، مهشاد شعيبي، گلگيسو جعفري، مهناز باقري و مهلا ابراهيمي هفت بازيكن خراسان رضوي هستند كه به مربيگري سلطنت حق نظر و بهاره شهرياري در اين مسابقات شركت خواهند كرد.

برچسب ها: نایب ، رئیس ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.