نائب رئيس اتحاديه قاليبان كشور از مناطق زلزله زده شهرستان اهر – هريس و ورزقان بازديد به عمل آورد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، چمني با اهداي 2 وانت كالاي ضروري به آسيب ديدگان زلزله اخير با حضور در جمع مردم شهرستان ورزقان و اهر، هريس ضمن ابراز همدري با آسيب ديدگان گفت: از آنجايي كه بيش از 50 درصد خانه هاي تخريب شده مربوط به افراد قشر متوسط مي باشد و اكثر آنان نيز در هنر صنعت فرش فعاليت دارند ما نيز بر اساس وظيفه انساني و هم صنف بودن در اين جمع حضور يافته ايم تا در حد امكان آلام دردهاي اين قشر باشيم .

وي افزود : هم اکنون بسیاری از خانواده ها به علت تخريب خانه هايشان بیرون از منزل سکنی کرده اند و شبانه روز مضطرب ودرمقابل سرما و گرما نيازمند مساعدت هستند و اينك وظيفه انساني حكم مي كند هر كس در حد وسع و توان خود به ياري اين منطقه بشتابد .

چمني ادامه داد:مردم شريف از كمك هاي مالي و ساير كمك ها جهت تامين مسكن افراد آسيب ديده دريغ نكنند چرا كه ديگر بعد يكماه با توجه به كوهستاني بودن منطقه روزهاي بسياري سختي را در شهرستان ورزقان درپيش رو خواهيم داشت .

عضو سابق شوراي شهر تبريز،تصريح كرد : بايد اطلاع رساني شود تا بر اساس نياز مردم در هر روستا كالا ارسال شود و در خصوص نوشت افزار و مدرسه داشن آموزان نيز تدابيري انديشيده شود .

نائب رئيس اتحاديه قاليبان كشور، ضمن قدرداني از مسولان و علي الخصوص مردم شريف ، مجددا تاكيد كرد : لازم است مسولان به افرادي مانند قاليبافان كه در اين حادثه شغل خود را نيز از دست داده اند پشتيباني لازم را داشته باشد /س

برچسب ها: بازدید ، قالیبافان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.