مراسم قرعه كشي رقابت هاي جام جهاني فوتسال 2012، روز جمعه سوم شهريور در شهر بانكوك برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، قرعه كشي رقابت هاي جام جهاني فوتسال روز جمعه 3 شهريور در شهر بانكوك تايلند با حضور 24 تيم برگزار خواهد شد تا بدين ترتيب تيم ملي كشورمان حريفان خود در اين مسابقات را بشناسند.

در همين راستا عباس ترابيان، رئيس كميته فوتسال كشورمان فردا پنجشنبه 2 شهريور راهي تايلند مي شوند تا در مراسم قرعه كشي اين رقابت ها شركت كنند.

شايان ذكر است، در مسابقات جام جهاني 2011، 5 تيم آسيايي جواز حضور در اين رقابت ها را كسب كردند كه تيم ژاپن با كسب عنوان قهرماني و تيم هاي ايران و استراليا با راهيابي به  مرحله نيمه نهايي راهي جام جهاني شدند.

همچنين تايلند نيز نايب قهرمان شد اما به دليل ميزباني اين كشور در آسيا يك سهميه ديگر داده شد كه به تيم چهارم قاره آسيا يعني كويت رسيد تا در مجموع قاره آسيا با 5 تيم در اين مسابقات حاضر شوند.

اما در اين ميان قاره اروپا با 7 تيم از كشورهاي جمهوري چك، پرتغال، اسپانيا، صربستان، اوكراين، روسيه و ايتاليا، آمريكا ي شمالي و مركزي با 4 تيم از كشورهاي كاستاريكا، گواتمالا، پاناما و مكزيك، آمريكاي جنوبي با 4 تيم آرژانتين، برزيل، پاراگوئه و كلمبيا و در آخر قاره آفريقا با 3 تيم از كشورهاي مصر، ليبي و مغرب در جام جهاني 2012 شركت خواهند كرد.

گفتني است، مسابقات جام  جهاني فوتسال از 11 آبان در 4 ورزشگاه به ميزباني تايلند برگزار خواهد شد كه 24 تيم از سراسر جهان در قالب 6 گروه 4 تيمي با يكديگر به رقابت مي پردازند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار