نمایش زنده – عروسکی 'روز عجیب' به کارگردانی پرستو گلستانی اجرای خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی جعفر مهیاری از روز چهارشنبه اول شهریور در مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله اجرای خود را آغاز می‌کند.

در نمایش "روز عجیب" که روز جمعه 3 شهریور برای عکاسان و خبرنگاران اجرا می‌شود، سعید ابک، محمد لقمانیان، محمد رحمانی و فاطمه پورهاشمی در کنار پرستو گلستانی به ایفای نقش می‌پردازند. اشعار این نمایش نیز سروده پرستو گلستانی است.

این نمایش داستان پسری است که اغلب در خانه تنها می‌ماند و برای این‌که توجه پدر و مادرش را جلب کند کارهایی انجام می‌دهد که ماجراهای مختلفی را در پی دارد و او را درگیر می‌کند. در یک روز عجیب وقتی همه وسایل را در کمد پنهان می‌کند، همه‌ی وسایل جان می‌گیرند و اتفاق‌هایی می‌افتد که پسر تبدیل به قورباغه شود اما...

بر اساس این گزارش، تارا حیدری و نیما بابازاده عروسک گردانان این نمایش هستند. طراحی صحنه و لباس این نمایش را رضا مهدی‌زاده و طراحی گریم را سارا اسکندری بر عهده دارند. آهنگ‌سازی این نمایش را فرشید اعرابی و طراحی و ساخت عروسک را منیر مولوی‌زاده انجام داده‌اند.

نمایش "روز عجیب" به‌جز شنبه‌ها هر روز ساعت 19 برای عموم اجرا خواهد شد. /ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار