دبير کل جبهه جوانان ايران امروز گفت: نسل اول اصلاحات به دليل سن بالا، عدم عقبه خوب سياسي و وجود نقاط ضعف در پرونده هاي خود نمي توانند حرف حق بزنند چراكه مي‌دانند که حقيقت‌هايي از پرونده هايشان افشا مي‌شود.

مجيد گروسي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با وضعيت در حال رکود اصلاح طلبان گفت: اصلاح‌طلبان دهه 60 و 70 توانايي بازي در سياست روز و دهه 90 را ندارند و گفتار عبدي درباره اصلاحات و تناقض در راهبردهاي اين گروه از اصلاح طلبان را در بر مي‌گيرد.

وي با اشاره به گروههاي نوپا و نو انديش اصلاحات تصريح کرد: پس از واقعه سال 88 گروههاي جديد از اصلاح طلبان پا به عرصه سياست گذاشتند که دوست ندارند به صورت قارچ گونه رشد کنند و به آسيب شناسي وقايع پرداختند.

گروسي با بيان اينکه گروهي از اصلاح طلباني که بعد از سال 88 ذي نفع بودند زير سوال رفتند، عنوان کرد: 99 درصد اصلاح طلبان در سياستهاي کلي سياه لشکر بودند و کورکورانه از سران اصلاحات اطاعت مي کردند و درک درستي از جامعه نداشتند.

دبير کل جبهه جوانان ايران امروز  گوشه نشيني اصلاح طلبان را ناشي ازحرکت نادرست آنها دانست و اذعان داشت: در جريان اصلاحات ديگر سران وجود ندارد و اصلاح طلبان اين دهه به دنبال شخص گرايي و محوريت براي اصلاحات نيستند.

وي در توصيف نسل اول اصلاحات تصريح کرد: نسل اول اصلاحات به دليل سن بالا، عدم عقبه خوب سياسي و وجود نقاط ضعف در پرونده هاي خود نمي توانند حرف حق بزنند چراكه مي‌دانند که حقيقت‌هايي از پرونده هايشان افشا مي‌شود.

وي اختلاف موجود بين نوري و خاتمي را اين گونه تعبير کرد : اختلاف بين نوري و خاتمي اختلاف دستوري درون گروهي در جهت مطرح شدن اين طيف از اصلاح طلبان است.

گروسي در ادامه افزود: نسل اول اصلاحات به دنبال راهکاري براي نمايان شدن در فضاي سياسي و اجتماعي است و بروز اين اختلافها به اين دليل است که بعد از سال 88 با سياستهاي قهري خود از خاطر مردم محو شدند.

وي تاکيد کرد: در عالم سياست قهر جايگاهي ندارد، قهر مساوي با حذف در جامعه است.

دبير کل جبهه جوانان با اشاره به اينکه عبدالله نوري و خاتمي هيچ معياري براي مخالفت با يکديگر بروز نمي دهند ،خاطر نشان کرد: درگيري برخي اصلاح طلبان اختلاف شاخصي نيست و تنها به صرف اينکه خاتمي محافظه کار است و به يک آدم تندروي مستقل نياز است بسنده مي‌شود اما اين در صورتي است که تندروي جوابگوي جامعه نيست چرا که مردم از استرس و آشوب خسته شده اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار