لندن را به آشوب بکشید +دانلود

شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید که مامورهای راهنمایی و رانندگی چه کاری انجام می دهند و آیا کار آن ها به همین میزان سخت است که ما می بینیم یا خیر؟ اگر این سوال ها برای شما هم پیش آمده است حتما این بازی را انجام دهید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کار کردن به جای یک پلیس شاید به نظر آسان باشد و البته بهتر است که بدانیم چه مقدار کار این افراد سخت است. این دقیقا چیزی است که می توانید در بازی "Traffic Panic" به آن برسید.


در این بازی شما کنترل یک چهارراه را در اختیار دارید و باید با سبز و قرمز کردن چراغ ماشین ها را کنترل کنید تنها نکته ای که در اینجا لازم است به آن اشاره کنیم این است که شما کنترل تنها یک چراغ را دارید و از سمت دیگر خودروها دائما در حال عبور هستند.

برای هر بار که خودرو ای را سالم از چهار راه عبور دهید مقدار مشخصی امتیاز کسب می کنید که این میزان امتیاز نیز خود انواع مختلفی دارد.


بسته به نوع خودرویی که از چهار راه عبور می کند امتیازهای متفاوتی به شما داده می شود. برای مثال اگر یک اتوبوس را رد کنید 300 امتیاز یا اگر یه خودروی کوچک را سالم عبور دهید 150 امتیاز و البته این امتیازها هنگامی به شما داده می شود که خودرو پشت چراغ قرمز مکث نداشته باشد چرا که در این صورت امتیاز شما کاهش می یابد.

در حین بازی می توانید دو نوع استراتژی را انتخاب کنید. اول اینکه تصادف های متفاوت ایجاد کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید و یا مانند یک پلیس وظیفه شناس رفتار کنید و ترافیک را به بهترین نوع ممکن کنترل کنید.


با کسب امتیاز های متفاوت شما می توانید خودروهای جدید بخرید و یا مکان بازی را تغییر دهید. در کنار این موضوع باید هدف هایی که بازی برای شما تعیین می کند را نیز انجام دهید.

محل اصلی بازی در لندن است و البته همانطور که گفته شد شما می توانید محل بازی را مابین چهارراه های متفاوت این شهر تغییر دهید. همچنین شما در ابتدای بازی 500 بمب در اختیار دارید که می توانید بعد از هر تصادف محل را بمب باران نیز کنید.


مواظب باشید این بازی  اعتیادآور است و می تواند ساعت ها شما را به خودش مشغول کند. شما می توایند نسخه اندروئیدی این بازی را اینجا دانلود کنید./ق پ

برچسب ها: خواندنی ، راهنمایی ، لندن ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
بد نبود
اگه دانلودي بيشتر باشه بهتره
آخرین اخبار