عضو شوراي مرکزي کارگزاران سازندگي گفت: استکبار جهاني قصد اخلال در برگزاري اجلاس عدم تعهد را داشت و سعي دارد که تفکر برخي کشورها و ديد مثبت آنان را نسبت به جمهوري اسلامي تغيير دهد اما برگزاري اين اجلاس نشان مي‌دهد که آنان در رسيدن به اين هدفشان ناکام مانده‌اند.

مرتضي سجاديان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، برگزاري اجلاس عدم تعهد را نشانه اقتار کشورمان دانست و گفت: کشورهاي جهان مي‌دانند که جمهوري اسلامي ايران داراي نظامي حق و کاملا قانوني است.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي ادامه داد: نظام جهاني بر حق بودن مسير حرکت جمهوري اسلامي ايران واقف است و گاهي هم اگر رفتارهايي غيرمنطقي از آنان سر مي‌زند به دليل سياسي‌کاري است.

سجاديان تصريح کرد: مسيري که امروز ايران اسلامي در آن حرکت مي‌کند مسيري درست و منطبق با حقايق است و نظام جمهوري اسلامي هم اهداف عاليه خود را دنبال مي‌کند.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي خاطر نشان کرد: استکبار جهاني قصد اخلال در برگزاري اجلاس عدم تعهد را داشت و سعي دارد که تفکر برخي کشورها و ديد مثبت آنان را نسبت به جمهوري اسلامي تغيير دهد اما برگزاري اين اجلاس نشان مي‌دهد که آنان در رسيدن به اين هدفشان ناکام مانده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سجادیان ، اجلاس ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار