با حکم رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، «دامون رزمجویی» به‌عنوان مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر منصوب شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، «دامون رزمجویی» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است که با پیشنهاد رئیس این دانشگاه و حکم «بابک مختاری»، رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان، به‌عنوان مدیر مرکز رشد دانشگاه خرمشهر مشغول به کار شد.

* سال 91، سال شکوفایی و عمران دانشگاه علوم و فنون خرمشهر است

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در این شهرستان اظهار کرد: در چند سال اخیر با وفاق و همدلی اعضای دانشگاهی شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی بوده و امیدواریم بتوانیم در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و همگام با سایر دانشگاه‌ها به تولید علم و پرورش نیروی کار متخصص در زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برداریم.

وی با بیان اینکه سال 91 سال شکوفایی و عمران دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات در دستور کار امیدواریم بتوانیم در سال جاری شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به معنای تمام و کمال محقق کنیم.

مسعود صدری‌نسب بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به دانشجویان و توسعه ابعاد علمی در بخش‌های مختلف کشور است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.