يک کارشناس سياست خارجي گفت: برگزاري اجلاس کشورهاي غير متعهد در تهران باعث آشفتگي غرب و رژيم غاصب صهيونيستي خواهد شد و سياست‌هاي استکباري آنها عليه ايران را نمايان خواهد کرد.

سعداله زارعي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ميزباني ايران در شانزدهمين اجلاس غير متعهدها گفت: برگزاري اين اجلاس به ميزباني ايران بيانگر جايگاه مهم کشورمان در جهان بوده و نشان خواهد داد که ايران کشوري فعال و مورد توجه در مجامع بين المللي است.

وي در ادامه افزود: استکبار جهاني و در راس آن آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي طي سه دهه گذشته تلاش کرده‌اند تا ايران را کشوري منزوي در سطح بين‌الملل قلمداد کنند، لذا حضور جمع کثيري از هيات‌هاي ديپلماتيک عضو جنبش غير متعهدها در تهران باعث نگراني غرب شده و ضربه محکمي بر تبليغات استکباري آنها عليه ايران خواهد زد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان‌کرد: برگزاري اجلاس کشورهاي غير‌متعهد در تهران، باعث آشفتگي غرب و رژيم غاصب صهيونيستي خواهد شد، چرا که اين کنفرانس براي كشورمان اهميت زيادي داشته و عدم انزواي ايران در عرصه بين‌المللي را ثابت کرده و سياست‌هاي استکباري غرب عليه جمهوري اسلامي ايران براي جهانيان نمايان خواهد شد.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: اجلاس ، زارعی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار