اردوهای تابستانی دختران و پسرانِ فعال عضو مراکز فرهنگی، هنری کانون با موضوع 'قابلیت‌های زندگی مهدوی' از 31 شهریور در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این اردوها در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و با استفاده از روش‌های غیرمستقیم، نوجوانان را با ویژگی‌های انسان "عصر انتظار، سبک زندگی عصر انتظار و دین مداری" آشنا می‌کند.
بر اساس این گزارش، استان خراسان جنوبی از 31 مرداد تا 3 شهریور میزبان اعضای مراکز استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، استان یزد از 1 تا 3 شهریور میزبان اعضای مراکز کانون استان کرمان، استان فارس از 3 تا 5 شهریور میزبان اعضای استان‌های هرمزگان و بوشهر، استان گیلان از 4 تا 6 شهریور میزبان اعضای کانون استان اردبیل، استان مرکزی از 5 تا 7 شهریور میزبان اعضای کانون استان البرز و استان قم از 6 تا 8 شهریور میزبان اعضای کانون استان اصفهان هستند.
در عین حال، استان مازندران از 5 تا 7 شهریور میزبان استان‌های سمنان، گلستان و خراسان شمالی، استان آذربایجان شرقی از 7 تا 9 شهریور میزبان اعضای استان آذربایجان غربی، استان لرستان از 10 تا 12 شهریور میزبان استان‌های کرمانشاه و ایلام، استان همدان از 11 تا 13 شهریور میزبان اعضای کانون استان‌های زنجان و کردستان، استان قزوین از 12 تا 14 شهریور میزبان اعضای کانون استان تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد از 13 تا 15 شهریور میزبان اعضای کانون استان‌ چهارمحال و بختیاری خواهند بود.
گفتنی است 1100 نفر از اعضای برگزیده و فعال مراکز کانون، کتاب‌خوان‌ترین‌ها و اعضای موفق در مسابقه‌ها و جشنواره‌های داخلی و خارجی در 7 گروه پسر و 5 گروه دختر از جمله شرکت کنندگان در این اردوها هستند./م

برچسب ها: اردو ، تابستان ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار