استاندار همدان گفت: طرح هاي مهرماندگار اولويت اصلي امسال همدان است و هر دوهفته يکبار روند اجرای آن بررسي مي شود.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي محمد آزاد درجمع مديران استان همدان گفت: اولويت کاري امسال استان همدان پيگيري روند اجراي پروژه‌هاي مهر ماندگار است به طوري که هر 15 روز يک‌بار اين پروژه‌ها مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

استاندار همدان با اشاره به توانمندی های صنعت استان همدان ،خواستار جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي برای توسعه صنعتی استان شد.
 آزاد ادامه داد: بايد توان استان همدان رابه سمت پروژه‌هاي بزرگ ملي سوق داد و در جذب بودجه‌ها و اعتبارات ملي تلاش کرد.

استاندار جديد همدان داشتن صداقت در کارها را از موفقيت‌هاي يک مدير دانست و گفت: دولت برنامه‌هايي را براي رشد و توسعه کشور در دست اجرا دارد.

 آزاد به پروژه‌هاي مهر ماندگار اشاره کرد و افزود: سهم استان همدان از اين پروژه‌ها 31 طرح است که راه‌اندازي اين پروژه‌ها توسعه استان همدان را به دنبال داشته و براي تحقق آن‌ها پيگيري مديران لازم است.
وي ايجاد اشتغال را اولويت نخست کاري خود در استان همدان اعلام کرد و يادآور شد: تمامي خدمات ارائه شده به مردم وابسته به اشتغال است چرا که اگر مردم توانايي استفاده از خدمات دولت را نداشته باشند، اين عامل موجب نارضايتي شهروندان مي شود. استاندار جديد همدان توسعه بخش کشاورزي را از برنامه‌هاي جديد دولت دانست و تأکيد کرد: براي تحقق اين امر اعتبارات خوبي در نظر گرفته شده که مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد براي جذب اين اعتبارات تلاش کنند./س
برچسب ها: همدان ، طرح ، مهر ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.