فرودگاه بين المللي پايتخت اوکراين به دليل احتمال خطر بمب گذاري در آن تخليه شد .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  ، تهديد دروغين بمب گذاري در فرودگاه بين المللي "بوريسپيل " اوکراين در روز سه شنبه سبب شد تا دو تا از پايانه هاي اين فرودگاه در شهر کي يِف تخليه شوند. ماموران امنيتي فرودگاه ساعت دو و بيست دقيقه بعد از ظهر به وقت محلي، تماسي تلفني هشدار آميزي دريافت کردند. فرودگاه موقتاً بسته شد و حدود پنج هزار نفر از مسافران و کارکنان از پايانه هاي "بي" و "اِف" تخليه شدند. ماموران امنيتي همچنين تا پيش از رفع خطر، به مسافران پروازهاي ورودي اجازه نزديک شدن به پايانه ها را ندادند.
"اوکسانا اوژيگوا "، سخنگوي فرودگاه بورسپيل گفت نيروهاي امنيتي فرودگاه به مدت نيم ساعت با استفاده از دستگاه هاي ردياب بمب، پايانه را براي وجود خطر بررسي کردند، اما هيچ چيز مشکوکي نيافتند. بعد از بررسي و اطمينان از امنيت پايانه ها، فعاليت ها از سر گرفته شد و مسافران بازگشتند.
اوکسانا افزود اين حادثه امنيتي، تاخير زيادي را در ساعات پرواز مسافران ايجاد نکرد. پليس اوکراين در اين حادثه به يکي از شهروندانِ کيِف که دچار اختلال رواني است، مظنون شده است. گفته مي شود اين مرد دو بار با ماموران پليس تماس گرفته و هشدارهاي دروغين درباره بمب گذاري داده است.
برچسب ها: بمب ، فرودگاه ، تهدید ، اوکراین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار