نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از اعطای تسهیلات بانکی کم بهره به ده هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده شهری خبرداد.

عباس فلاحی باباجان درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: با هماهنگی دولت و مجلس تسهیلات 5/12 میلیون تومانی ساخت مسکن در مناطق زلزله زده به 5/17 میلیون تومان افزایش و کارمزد 4 درصد آنها نیز حذف می شود.

وی گفت: به جهت ساماندهی احشام روستائیان آسیب دیده با معرفی سازمان جهاد کشاورزی تسهیلات لازم به ایجاد مکانی مناسب برای دام نیز اعطا می شود تا روستائیان زلزله زده تا مقدمات لازم بر استقرار دام آنها نیز در روستاها فراهم گردد.

این نماینده مجلس گفت: هم اکنون از برنامه زمانبندی عقب هستیم و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما نیازمند برنامه ریزی مناسب جهت تسریع در عملیات اجرایی ساختمان ها هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس گفت: بازرسی از 17000 واحد مسکونی شهری توسط اکیپهای فنی و تخصصی آغاز شده و بزودی یک میلیون تومان بلاعوض در مناطق زلزله زده پرداخت می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هر مدیر و مسئولی که در اجرای امورات محوله به زلزله زدگان تعلل و کم کاری نماید برخورد جدی می کنیم.

عباس فلاح باباجان در پایان با دعوت مردم به صبر و بردباری گفت: تمامی تلاش و همت خود را بکار خواهم بست تا در کمترین زمان ممکن مشکلات عدیده ای که براثر زلزله برای مردم شریف اهر و هریس بوجود آمده با همت و تلاش مردم و مسئولین و پیگیری های لازم مرتفع گردد./س

برچسب ها: واحد ، مسکونی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.