حامد بهداد هنرمندي كه مي‌ خواهد با نشاندن لبخند بر روي لبان تاريخ ايران، صلح و عشق ادامه پيدا كند.

حامد بهداد بازيگر سينما و تلويزيون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص ستاد حمايت سينماگران از زلزله زدگان آذري گفت: كمك به مردم زلزله زده وظيفه اي به دوش هنرمندان و مردم است و هنرمندان با مردم و افراد مصيبت زده هيچ تفاوتي ندارند.
وي افزود: حس همسايگي، صفا و صميميت از قديم همراه ما بوده و زماني كه هيچ برجي وجود نداشته و همه با هم ارتباط داشته و سر سفره‌ كنار هم غذا مي خوردند.
وي در اين باره تصريح كرد: هر چند جامعه شهري فاصله اي بين ما انداخته ولي هنگام بروز چنين اتفاقاتي مردم حواسشان هست.
بهداد ادامه داد: من هم به واسطه شغلم با قرار گرفتن در كنار همكارانم هستم تا بتوانيم با هم در دل كودكي، اميد و لبخندي بنشانيم.
وي اظهار داشت: به هر حال اين ضايعه بلاي طبيعي است و براي ما هم اتفاق خواهد افتاد و هرگز اين را به پاي گناه انسان نمي‌گذارم و كمك به اين مردم حداقل كاري است كه از دست ما ساخته است.
وي خطاب به مردم زلزله زده گفت: دوستشان داريم و در كنارشان خواهيم بود و با توجه به نگاه آن ها زنده هستيم و زماني كه اين سرزميمن يكي از فرزندانش را از دست مي دهد تمام اعضاي آن به درد مي‌آيد.
بهداد ادامه داد: اين تاريخ پر از صلح و عشق بايد ادامه پيدا كند و در كنار هم به دور از بخل، كينه و حسادت دست در دست هم مي دهيم و به داد مردمي برسيم كه دچار بلاي طبيعي شده اند.
بهداد خاطرنشان كرد: از ديدن تصاوير و عكس ها و مواجه شدن هم وطنانم با اين ضايعه بسيار متاثر و متاسفم./ي2
برچسب ها: بهداد ، زلزله ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.