شهردار منطقه 22گفت: همزمان با برگزاری شهرآورد تیم های استقلال و پیروزی، برای پنجمین بار متوالی اردوگاه موقتی با مساحت حدود 2 هزار متر مربع به منظور اسکان موقت تماشاگران شهرستانی این مسابقه برپا شد.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: در این اقدام که با هدف حمایت از ورزش و ورزش دوستان و ساماندهی وضعیت تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال، از پنجشنبه شب و یک شب پیش از برگزاری مسابقه، اردوگاه موقت و مسقف 2 هزار متر مربعی در بلوار غربی استادیوم 100 هزار نفری آزادی، مقابل در غربی این ورزشگاه برپا می شود.  
وي تصريح کرد: بنرهای اطلاع رسانی در خصوص محل و موقعیت این اردوگاه نیز در بزرگراهها و معابر اصلی منتهی به منطقه نصب شده است.
وی افزود: این اقدام با توجه به تدابیر دکتر قالیباف شهردار تهران به منظور تامین آسایش تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و با هماهنگی و مشارکت معاونتهای مختلف شهرداری منطقه، یگان ویژه ناجا، اداره راهنمایی و رانندگی منطقه، آتش نشانی ، هلال احمر و .... صورت می گیرد.
مرادي خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز تماشاگران حاضر، 26 سرویس بهداشتی و نماز خانه موقت همچون گذشته در محل برپایی این اردوگاه، مستقر خواهند بودهمچنين اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری برنامه های فرهنگی در محل برپایی این اردوگاه موقت همچنین توزیع پکیج های پذیرایی میان تماشاگران شهرستانی میهمان نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای استقبال از شهرآورد هفتاد و پنجم است./ز 
 

برچسب ها: شهرآورد ، شهرداری ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار