مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 4 گفت: واحد تربیت بدنی ناحیه 2 با هدف برخورداری شهروندان از امکانات ویژه اماکن ورزشی اقدام به جمع آوری اطلاعات فردی سامانه جامع ورزشی شهروندی کرد.

 

امیرهوشنگ زرین کمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: اجرای این طرح که به هدف برخورداری شهروندان از امکانات و تخفیف ویژه برای استفاده از اماکن ورزشی اجرا شده است. گفت:‌ شایانی به تکمیل بانک اطلاعات ورزشی محلات خواهد کرد.

مدیر تربیت بدنی منطقه 4 ادامه داد: در مرحله نخست این طرح اطلاعات فردی 500 نفر از شهروندان این ناحیه طی هفته گذشته گردآوری شده است.

*توسعه سرانه ورزشی در منطقه 4

در ادامه حسن کریمیان شهردار منطقه 4 تصریح کرد: این منطقه بیش از 100 درصد وسعت و جمعیت تهران را در بر گرفته است، بنابراین توسعه سرانه فضای سبز و گسترش ورزش در این منطقه بسیار ضروری است.

کریمیان، با اشاره به وجود زمین های چمن، مجموعه های آبی، سالن های ورزشی چند منظوره، سالن صخره نوردی و ... در منطقه 4 تأکید کرد: با توجه به مطالبات ساکنین منطقه بر آنیم امکانات ورزشی را تا بردن ورزش در سبد خانوار توسعه دهیم.

حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه4 نیز با اشاره به اینکه روزانه 42 هزار نفر از مجموع فضاهای ورزشی این منطقه استفاده می کنند، خاطر نشان کرد: مدیران ورزش منطقه 4 مسئولیت سنگینی برای پاسخ به این نیاز اجتماعی ورزش، سلامت و نشاط برعهده دارند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار