لرستان/

اضافه شدن دو رشته جدید به دانشكده علوم قرآنی لرستان

رییس دانشكده علوم قرآنی خرم آباد، از ایجاد و تدریس دو رشته آموزشی جدید در این دانشكده برای بهره مندی بیشتر دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل در رشته های علوم قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان 

دكتر مهدی صلاح افزود: این رشته ها شامل كار برد فناوری اطلاعات در علوم قرآنی و تاریخ در قرآن است كه پس از تصویب آنها، دانشجویان علاقه مند در استان می توانند در این رشته ها مشغول تحصیل شوند.

وی تصریح كرد: این دانشكده با تمام توان برای افزایش تعداد رشته ها و پذیرش دانشجو اقدامات اساسی انجام می دهد تا از این طرق بتوانیم توسعه علمی و فرهنگی این دانشكده را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 30 دانشجو در این دانشكده در استان مشغول تحصیل هستند كه قرار است مهرماه سال جاری نیز در چهار گروه بانوان و مردان در رشته های تفسیر قرآن و تربیت معلم قرآن مجید نیز دانشجو در دانشكده علوم قرآنی استان پذیرفته شود.

دكتر صلاح افزود: در ظرفیت جدید و براساس برگزاری آزمون بیش از 100 نفر نیز در این رشته ها در دانشكده علوم قرآنی استان پذیرفته خواهند شد.

وی اضافه كرد: مسئولان این دانشكده تمام تلاش خود را برای حمایت ویژه از دانشجویان در بخش های فرهنگی و ورزشی داشته باشند تا از این طریق نیز دانشجویان بهترین استفاده را از فعالیت های حوزه فرهنگ و ورزش را نیز داشته باشند./س

برچسب ها: اضافه شدن ، رشته ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.