مجموعه تلویزیونی "به کجا چنین شتابان" در حال پخش از شبکه جهانی سحر برای بوسنیایی زبانان جمهوری بوسنی و هرزگوین و سایر بوسنیایی زبان های منطقه بالکان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، این مجموعه به سرپرستی رحمان رستم پور در 48 قسمت 40 دقيقه اي به زبان بوسنيايي زيرنويس شده است.
مجيد جاودان ترجمه اين اثر را بر عهده داشته و بهزاد لاجورد اپراتور زيرنويس آن بوده است.
مجموعه تلویزیونی "به کجا چنین شتابان" به نویسندگی و کارگردانی ابولقاسم طالبی و تهیه کنندگی حسن شکوهی از تولیدات شبکه تهران است.
داستان این سريال ‌در يك خانواده سنتي روي مي دهد. با مرگ پدربزرگ، حلقه فاميل گرد مادربزرگ شكل مي گيرد كه تلاش مي كند فرزندانش را ضمن سفارش به رعايت دين و اخلاق، با صميميت و دوستي دور هم جمع كند. پسر او هاتف، اختلاف ديرينه اي با فريدون داماد خانواده دارد و از فساد مالي او رنج مي برد از این رو به پسرش يونس نسبت به نزديك شدن به فريدون هشدار مي دهد اما يونس كه در آرزوي رسيدن به ثروت و زندگي پرتجمل است، جذب شركت ساخت و ساز فريدون مي شود و ...
آهو خردمند، رضا رويگري، بابك حميديان، علي عمراني، نگين صدق‌گويا، فریبا متخصص، شراره دولت آبادی، بهروز بقایی و پرستو گلستانی جمعی از بازیگرانی هستند که در مجموعه تلویزیونی "به کجا چنین شتابان" ایفای نقش کرده اند.
"به کجا چنین شتابان" از 30 مردادماه هر روز ساعت 12:45 به وقت تهران روی آنتن سیمای بوسنیایی  از کانال1 شبکه سحر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار