تلاش اعضاي يک گروه تروريست براي ورود از خاک ترکيه به سوريه از استان ادلب، ناکام ماند، اين در حاليست که شمار ديگري از افراد مسلح تروريست در حلب کشته ، زخمي و دستگير شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، مرزبانان سوري با همکاري مردم توانستند تلاش اعضاي يک گروه تروريست مسلح را براي ورود از خاک ترکيه به سوريه بين منطقه سلقين و حارم در استان ادلب خنثي کنند.

مرزبانان سوري همچنين با شمار زيادي از اعضاي يک گروه تروريست که به شهر حارم در استان ادلب يورش برده بودند درگير شدند. افراد مسلح تروريست در حمله به اين شهر به خانه‌ها و اطراف اين شهر گلوله‌هاي خمپاره  شليک مي کردند.

در اين درگيري به تروريستها تلفات سنگيني وارد و يک تروريست به نام ملندي شناسايي شد.

همچنين نيروهاي مرزي توانستند يک تروريست ديگر به نام "حمود قصاره" را دستگير کنند و يک تروريست نيز به نام "يوسف عبد القادر وصّوف" کشته شد.

وي در ارتباط با جرائم مختلف تحت تعقيب بود. وصوف هنگام کار گذاشتن بمب در يکي از جاده ها در جسر الشغور کشته شد.

از طرف ديگر نيروهاي مهندسي شش بمب را که گروههاي تروريستي در جاده خربه الجوز به کسريه در اطراف جسر الشغور کار گذاشته بودند کشف و خنثي کردند. هر کدام از اين بمبها 50 تا 60 کيلو گرم وزن داشتند.

به هنگام تعقيب تروريستها در منطقه سيف الدوله در شهر حلب، مجموعه اي از سلاحها از جمله خمپاره‌هاي سنگين و نيمه سنگين، آر پي جي ، تفنگهاي روسي، تيربار، گلوله هاي خمپاره،  مهمات ، تفنگهاي شکاري بمب‌اشکن، انواع مواد منفجره، کلتهاي کمري، وسايل پزشکي، تفنگهاي ويژه تک تيراندازي و دوربينهاي ديد در شب  کشف و ضبط شد.

نيروهاي سوري در عمليات ويژه در حلب، تعدادي از محله‌ها را از وجود تروريستهاي مزدور پاکسازي کردند.

يگاني از نيروهاي مسلح تروريستها را با همکاري با ساکنان در منطقه سيف‌الدوله تعقيب کردند.

ساکنان منطقه سيف‌الدوله در شناسايي مکانهاي حضور تروريستهاي مسلح نقش مهمي ايفا کردند.

نيروهاي سوري علاوه بر کشف و ضبط مقادير زيادي سلاح در منطقه سيف الدوله، يکي از سرکرده‌هاي گروههاي تروريستي مسلح را کشتند و تعدادي از تروريستها را نيز دستگير کردند.
يگان ديگري از نيروهاي سوري نيز در اطراف کلانتري زيديه در سيف الدوله عمليات ويژه انجام دادند و تعدادي از تروريستها را که در اين منطقه سنگر گرفته بودند کشتند.

نيروهاي سوري به هنگام پاکسازي محله‌هاي حلب از وجود تروريستها با تعدادي از آنها در عبّاره بولس و حاره الحداده در منطقه جديده درگير شدند که به کشته شدن دو تروريست تک تيرانداز و دستگيري شمار ديگري از آنان منجر شد.

نيروهاي مهندسي ارتش سوريه نيز يک بمب را که در ميدان الحطب کار گذاشته شده بود خنثي کردند. اين ميدان از وجود تروريستها به طور کامل پاکسازي شده است و سه نفر از تروريستها به هنگام پاکسازي ا ين ميدان کشته شدند که شخصي به نام عزه الدين حسن از جمله تروريستهاي شناسايي شده است.

نيروهاي سوري همچنين پنج تروريست را دستگير کردند که يکي از آنها از سرکرده‌هاي گروههاي تروريستي در منطقه  جديده در حلب است.

يگان ديگري از نيروهاي سوري يکي از گروههاي تروريستي را که از اطراف حلب به  اين شهر مي آمدند تا به تروريستها کمک کنند در دام انداختند و اعضاي اين گروه را کشتند و يک دستگاه خودروي آنها را که به تيربار مجهز بود منهدم کردند.

نيروهاي دولتي سوري در جنگ با تروريسم به تروريستهاي مزدور در تعدادي از محله‌ها تلفات سنگيني وارد کردند که به کشته شدن دهها تروريست منجر شد و تعدادي از آنها نيز سلاحهايشان را کنار گذاشتند و تسليم شدند.

يک منبع در استان حلب گفت يگاني از نيروهاي مسلح در منطقه فردوس عمليات ويژه انجام دادند که به کشته شدن شماري از تروريستها در نزديکي مدرسه وليد و منطقه جبّ القبّه منجر شد.

نيروهاي سوري همچنين شمار زيادي از افراد مسلح را که در منطقه بستان الباشا يک ايستگاه پست بازرسي ايجاد کرده بودند کشتند و شمار ديگري از آنان را زخمي کردند.

نيروهاي سوري همچنين دهها تروريست را در نزديکي اداره آب حلب کشتند.

همچنين اعضاي يک گروه تروريست در نزديکي مسجد خضر کشته شدند.
برچسب ها: حلب ، سوریه ، بمب ، تروریست ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار