اینتل اعلام کرده است شارژ های بی سیم، مخصوص الترابوک ها و تلفن های هوشمند را تا سال آینده وارد بازار می کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تلفن های هوشمند به راستی دنیای امروز ما را دگرگون کرده اند، از پیش پا افتاده ترین کارها تا کارهایی که به امنیت ما مربوط می شود را می توان با کمک آنها انجام داد.
 پردازنده ی برخی از آنها با پردازندهای سیستم های قوی خانگی برابری دارند، سیستم های خانگی که از زمان شروع به کار به طور مستقیم از برق استفاده می کنند در حالی که تلفن های هوشمند تنها ساعتی از روز به برق متصل اند، ما به این تلفن های هوشمند وابسته شدیم چرا که در هر جایی می توانیم آنها را به همراه داشته باشیم.
 اما فکر کنید که در نقطه ای دور افتاده هستید که از امکانات شهری از قبیل برق محروم اید و تلفن هوشمندتان به عنوان تنها یار شما در آنجا است، اما اگر شارژ تمام کند، باید با دنیای تکنولوژی در آنجا  خداحافظی کنید.
اینتل محققان خود را برای ساخت شارژ های بی سیم فراخوانده است، این شرکت امیدوار است که شارژ های بی سیم خود را تا سال آینده نه تنها برای تلفن های هوشمند بلکه برای الترابوک ها نیز وارد بازار کند ، این سیستم شارژ بی سیم توسط Wireless Power Consortium بعنوان استاندارد Qi تایید شده است.
با این وجود مشکل برق نیز از سر راه تلفن های هوشمند برداشته می شود. /عط
برچسب ها: اینتل ، شارژ ، بی سیم ، پردازنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار