اختتاميه جشنواره هنر و رسانه روز شهداي خبرنگار با تقدير از اهالي برتر رسانه برگزار مي‌شود.

محمد مهدي فرقاني،دبير علمي جشنواره هنر و رسانه در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌"جشنواره هنر و رسانه "زير نظر معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به هدف جشنواره هنر ورسانه تصريح كرد:هدف از برگزاري جشنواره هنر و رسانه ، ارزيابي محتواهاي هنري مطبوعات و نيز رسانه راديو و تلويزيون است.
فرقاني با اشاره به تاكيد معاونت هنري اظهارداشت:معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قصد دارد جايگاه هنر در رسانه ها و چگونگي پرداختن به محتواهاي هنري را ارزيابي كند.

*از اصحاب رسانه تقدير مي‌شود
دبير علمي جشنواره هنر و رسانه افزود:تمامي خبرگزاري‌ها و نيز سايت‌هاي خبري مورد تقدير قرار مي‌گيرند.
وي تصريح كرد:رسانه‌ها و خبرگزاري‌هايي كه جدي‌تر به جايگاه هنر در رسانه خود بپردازند مورد توجه بيشتر معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار خواهند گرفت.
فرقاني با اشاره به بخش‌هايي كه در مطبوعات مورد نظر و توجه قرار خواهند گرفت،اظهارداشت: گزارش خبري،گزارش توصيفي و تحليلي،سرمقاله و مقاله ،يادداشت و نقد و تحليل مصاحبه و عكس از بخش‌هاي مسابقه جشنواره هنر و رسانه است.
وي درخصوص بخش‌هاي مربوط به مطبوعات ادامه داد:ارسال آثار در بخش خبرگزاري‌هاي راديو و تلويزيون،به انواع گزارش‌هاي خبري و توصيفي،تحليلي و برنامه سازي خلاصه مي‌شود.
عضو هيئت علمي دانشكده علوم و ارتباطات تصريح كرد:جشنواره هنر ورسانه آثار علاقمندان را از اول شهريور 90 تا اول شهريور 91 مورد بررسي قرار مي‌دهد و علاقمندان به شركت در اين مسابقه تا اوايل شهريور 91 بيشتر فرصت ندارند.

* هيئت داوران همه صاحب نامند

فرقاني با اشاره به هيئت داوران افزود:اعضاي هيئت داوران بايد جز چهره‌هاي صاحب نام هنري و مطبوعاتي باشند.
دبير علمي جشنواره ادامه داد:اختتاميه جشنواره هنر و رسانه آذرماه،همزمان با روز شهداي خبرنگار برگزار مي‌شود/ه
برچسب ها: محمد ، مهدی ، فرقانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.