آرن داوودی برخلاف سایر بازیکنان فصل قبل تيم بسکتبال ذوب آهن که به فولاد ماهان پیوستند راهی زنجان شد تا بار دیگر با مربی چندین ساله اش کار کند.

آرن داوودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران با تایید خبر پیوستن به همیاری زنجان، اشاره کرد: ابتدا به خاطر فرزاد کوهیان مربی سالهای گذشته ام در ذوب آهن و پس از آن به خاطر شرایط سهمیه های ملی، به تیم زنجان پیوستم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید کوهیان با توجه به تجربه کار چهار ساله ام با وی، تیم قدرتمندی را برای فصل بعد می بندد. برای من هم با توجه به آشنایی با روحیه این مربی و شرایط تیم پیوستن به زنجان خوب بود.

این تیم بودجه مناسبی برای بسکتبال دارد و از طرفی به دنبال ساخت سالن شش هزار نفری در شهر است که امیدورام هرچه سریعتر آماده شود.

بازیکن فصل قبل ذوب آهن تأکید کرد: منحل شدن ذوب آهن برای ورزش بسکتبال جای افسوس دارد. این تیم شناسنامه لیگ بسکتبال بود و هیچ باشگاه دیگری این قدمت را نداشت.

*پیوستن به تیمی مثل ماهان اشتباه بود

وی افزود: امیدورام تمام بازیکنان سال قبل ذوب آهن موفق باشند. شرایط لیگ امسال با تغییرات به وجود آمده باید جالب باشد. من هم با توجه به شرایط سهمیه ها از سایر ذوبی ها جدا افتادم و در هر حالتی پیوستن به تیمی مثل فولاد ماهان با توجه به حضور سایر بازیکنان هم پستم اشتباه بود.
به همین جهت تیم را انتخاب کردم که درآن راحتتر هم خواهم بود.

ملی پوش اصفهانی بسکتبال تأکید کرد: سال قبل شرایط خاص ذوب آهن از نظر روحی، روانی و مالی تحت فشار بودیم و امکان نشان دادن بسکتبال درست برایمان فراهم نبود.

هیچ حمایتی هم از ما صورت نمی گرفت امیدورام امسال بدون این مسائل شرایط بهتری در لیگ داشته باشیم.

* در ذوب آهن رفتار خوبی با ما نشد

داوودی خاطرنشان کرد: هنوز در مورد مبالغ قرارداد سال قبلمان با ذوب آهن به توافق نرسیده ایم و نمی دانیم که باید شکایت کنیم یا نه اما به هر حال این پول باید به ما پرداخت شود چون فصل قبل واقعا برای تیم خود تلاش کردیم و هیچ چیز برایشان کم نگذاشتیم اما رفتاری که با ما شد واقعا بد بود و امیدوارم در نهایت موفق به گرفتن طلب خود شویم./مح

برچسب ها: ذوب آهن ، لیگ ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار