در حالي كه برخي تيم ها در حال تكميل كردن تركيب فصل بعد خود هستند چند تيم هنوز در تب و تاب حضور يا عدم حضور در سوپر ليگ بسكتبال مانده اند.

سروش قانع، مربي فصل قبل تيم استقلال زرين قشم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مورد شركت اين تيم در ليگ تصريح كرد: احتمال حضور ما در سوپرليگ حدود 60 درصد است سالن ما تكميل شده و از اين نظر مشكل نداريم امكانات ديگر هم مناسب به نظر مي رسند اما مشكل فعلي حمايت اسپانسر از تيم است.

وي ادامه داد: منتظر منطقه آزاد قشم هستيم تا حمايت از تيم را برعهده بگيرد ما سال گذشته كمترين هزينه را بين تيم هاي دسته اولي انجام داده و 50 درصد تركيبمان بومي بود تا نيم فصل هم 2 بازيكن را از دست داديم و گرنه به فينال مي رسيديم.

قانع خاطرنشان كرد : به جز قشم با 2 اسپانسر ديگر هم صحبت كرده ايم و اميدواريم به زودي مشكل اسپانسرمان حل شود تا با خيال راحت وارد بازيها شويم.

*عامري : 2 سهميه ملي مان پر شد

هادي عامري، سرپرست تيم دانشگاه آزاد تهران در مورد ورودي و خروجي تيمش با تاكيد بر جدايي پويا تاجيك كاپيتان تيم گفت: محمد جمشيدي و موسي نبي پور 2 بازيكن سهميه ملي تيم هستند كه حضورشان در دانشگاه قطعي شد از طرفي حامد حسين زاده را هم گرفته ايم . بقيه بازيكنان هم از روز شنبه وارد تمرينات تيم مي شوند تا يك سهميه ملي ديگر و بقيه تركيب را جذب كنيم .

*قنواتيان : در ليگ شركت مي كنيم اما شرايط مطلوب نيست

قنواتيان، سرپرست تيم بسكتبال صنايع ماهشهر نيز در مورد آخرين وضعيت اين تيم تصريح كرد: توكلي مدير باشگاه به خاطر عمل جراحي قلب مدتي بستري بود و به همين دليل كارهاي ورودمان به ليگ با تاخير مواجه شد نهايتا ما در ليگ شركت مي كنيم اما وضعيت تيم چندان مطلوب نخواهد بود و با اين تاخير بعيد مي دانم به اهداف مورد نظر براي فصل آينده دست يابيم و حتي حفظ جايگاه قبلي هم قطعي نيست.

وي اشاره كرد: بازيكنان خوب مورد نظرمان جذب تيم هاي ديگر شده اند، به اين ترتيب مجبور به انعقاد قرارداد با مبالغ غير واقعي مي شويم. در نهايت هم خرج تيم زياد شده و به اهدافمان هم نمي رسيم.

*انتظارات از تيم بالاست

قنواتيان تاكيد كرد: انتظارات تماشاگران ما هم واقعا بالاست براي مردم عادي مسائل مديريتي و مشكلات داخلي چندان قابل درك نيست و همه تنها برد مي خواهند.

وي از برگزاري جلسه اي تا پايان هفته با نمايندگان مجلس براي قطعي شدن كار ورود تيم به ليگ خبر داد./مح

برچسب ها: استقلال ، بسکتبال ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار