معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اقدامات دانشجويان در مسائل داخلي و بين‌المللي با تشکيل "کانون‌هاي تصميم و اقدام "کامل مي‌شود.

مصطفي حضوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به پيشنهاد تاسيس "کانون‌هاي تصميم و اقدام" در بيانات مقام معظم رهبري گفت: تشکيل اين کانون‌ها باعث تأثيرگذاري بيشتر دانشجويان در جامعه و اتحاد بيشتر آنان مي‌شود.
 
وي ادامه داد:  وقتی صحبت‌های رهبری در سال‌های قبل را می‌بینیم متوجه می‌شویم که تشکیل کانون‌های اقدام و تصمیم حرف جدیدی نبوده است؛ این کانون‌ها از این جهت اهمیت دارد که طبق فرمایش رهبری، عمل دانشجویی باید مبتنی بر تفکر و تعقل و اقدمات سنجيده و به موقع باشد.
 
حضوري تصريح کرد: در تشکل‌های دانشجویی يک نيروي حرکتي وجود داشته که با استفاده از تجربيات گذشته و تشکيل "کانون تصميم و اقدام" به حرکت‌هاي دانشجويي استحکام مي‌بخشد.
 
 معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: این کانون‌ها در مرحله ابتدایی باید در اتحادیه‌های دانشجویی شکل بگیرند، و در مرتبه بالاتر باید در سطح اتحادیه‌ها یک کانون اقدام و تصمیم واحد شکل بگیرد تا بتواند تصميمات بهتري در مسائل داخلي و بين‌‌المللي کشور را ساماندهی کند.

وي با اشاره به مطالبه تشکیل مجموعه اندیشه‌ورز در دانشگاه توسط رهبري در سال‌هاي گذشته گفت: تشکل‌هاي دانشجويي مجموعه انديشه‌ورز و کانون تصميم و اقدام را با يکديگر تلفيق کرده و با استفاده از تجربيات آنها خروجي مناسبي در هدفمندسازي تصميمات و حرکت‌هاي دانشجويي داشته باشند.

حضوري در پايان خاطر نشان کرد: اجرايي شدن کانون تصميم و اقدام نيازمند همفکري و استفاده از تجربيات گذشته و تشکيل آن باعث اتحاد دانشجويان و اقدامات سنجيده‌تري در عرضه گفتمان اصيل انقلاب اسلامي است.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: کانون ، تصمیم ، اقدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار