نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: با تسلیت به باز ماندگان زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی، این زلزله، یک زنگ خطر است.

علی ‏رضا قاسمی ‏فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ما باید برای مقابله و مواجهه با بحران‏ هایی از این دست با انجام تدابیر خاص و مانور های مختلف آمادگی خود را بالا ببریم.

وی ادامه داد: شاید بروز زلزله به خودی خود بحران بزرگی نباشد؛ اما سوء تدبیر و مدیریت در این موارد می‏ تواند فاجعه سنگین‏ تری را رقم بزند و این موضوع باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

 قاسمی ‏فرزاد یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی توسط نظام به شهرها و روستاها مخصوصاً مناطق محروم ارائه شده و این موضوع در دولت ‏های نهم و دهم افزایش بیشتری یافته است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: باید توجه داشت اعتباراتی که در اختیار قرار دارد، محدود و مشخص است و دولت با رویکرد توجه به مناطق محروم و نگاه عدالت ‏محور آن را توزیع می‏ کند.

وی به خدمات ارائه شده در روستاها در دولت‏ های نهم و دهم اشاره و تصریح کرد: در این دولت چند خدمت بزرگ شامل برق، گاز، آب آشامیدنی و راه آسفالت به روستاها ارائه شده و مسئولان دست به دست هم داده‏ اند تا این اقدامات بیش از پیش توسعه یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.