رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند گفت: توسعه و پیشرفت در سطوح مختلف کشاورزی سبب ارتقای امنیت غذایی در کشور است.

علی‏ رضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: کشاورزی در دو بُعد تامین نیاز داخلی و صادرات تولیدات به بازارهای جهانی می ‏تواند مثمر ثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: شهرستان دماوند نیز سال گذشته در زمینه واگذاری اراضی ملی به تعاونی ‏های کشاورزی برای اجرای طرح توسعه کشاورزی امور مقدماتی را به خوبی اجرایی کرد.

قاسمی ‏فرزاد اضافه کرد: پس از گذر از مراحل نخست، در آینده ‏ای نه چندان دور شاهد افتتاح رسمی این طرح در شهرستان دماوند خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین عملکرد دولت ‏های نهم و دهم را در زمینه رویارویی با فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‏ های خصمانه استکبار جهانی موفق ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: جهان سلطه به دلیل اتخاذ مواضعی به‏ حق از سوی جمهوری اسلامی ایران، مردم کشورمان را با تحریم مواجه ساخته است.

قاسمی‏ فرزاد اضافه کرد: این در حالی بوده که تدابیر هوشمندانه دولت خدمت ‏گزار در سایه منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تلاش ‏های دشمنان را بی‏ اثر کرده است.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند، از شناسایی اراضی قابل واگذاری برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد و افزود: طرح توسعه کشاورزی مصوب بهمن ماه سال گذشته هیئت دولت می ‏تواند به پیشرفت روزافزون این بخش پراهمیت منجر شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه دماوند در زمینه اجرای این طرح مورد تأکید رئیس جمهوری، به عنوان شهرستان پیشرو در کشور مطرح است.

قاسمی‏ فرزاد اضافه کرد: دماوند به عنوان شهرستان برتر استان تهران در زمینه کشاورزی در دو سال گذشته، قطب مهم باغداری در این استان محسوب می ‏شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.