بخش خصوصی همواره یاریگر دولت در توسعه صنعتی و اقتصادی كشور بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس انجمن صنایع و معادن سرب وروی كشور گفت : در شرایط فعلی كه كشور در تحریم خارجی بسر می برد باید به نوعی عمل كرد كه صنعت و تولید دچار مشكل نشود.

مرادلو بابیان اینكه بخصوص در صنعت روی كه 75 درصد آن به خارج از كشور صادر می شود باید به درستی عمل كرد، افزود: صنعت روی در كشور در واقع یك صنعت كاملا صادراتی و ارز آور است و باید با دید حمایتی و مثبت به این صنعت نگاه شود.

وی تصریح كرد: بخش خصوصی در پیشبرد امور به وظیفه خود به خوبی عمل می كند و انتظار این بخش از دولت خدمتگزار نیز این است كه به تمامی وظایف و وعده های خود در قبال صنعت و تولید عمل كند.

مدیر عامل شركت صنایع خالص سازان روی زنجان همچنین گفت: در بحث افزایش پست برق در شهرك روی ازشش سال پیش، انجمن سرب و روی مكاتبه هایی را با وزارتخانه ها و نهاد های مرتبط داشته و پیگیر موضوع بوده است.

وی بااشاره به پیگیریهای انجام شده در زمینه افزایش پست جدید برق در شهرك روی زنجان، گفت: با پیگیری انجام شده برای احداث پست 63 كیلو واتی در شهرك تخصصی روی مصوب شد تا 50 درصد هزینه این احداث را كارخانجات متقاضی و 50 درصد مابقی را نیز دولت تأمین كند.

مرادلو ادامه داد: شركت شهركهای صنعتی باید همه زیر ساختها را در شهركهای صنعتی ایجاد كند و تمامی خدمات از جمله برق را در درب كارخانه تحویل دهد، ولی در واقع این كمك و مساعدت بخش خصوصی است تا كارها سریعتر انجام و تقاضای واحدهای صنعتی زودتر محقق شود./س

برچسب ها: بخش ، خصوصی ، توسعه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.