كاپيتان تيم فوتبال منچستر سيتي معتقد است مصدوميت چند ماهه ي احتمالي سرجيو آگوئه ، تهديدي براي موفقيت تيم محسوب نخواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  و به نقل از خبرگزاري روئيترز، سرجيو آگوئه رو در ديدار روز يك شنبه ي منچستر سيتي  مقابل سانتهمپتون كه با نتيجه ي 3بر2 به نفع اين تيم به پايان رسيد از ناحيه ي زانو به شدت مصدوم شد و اين مصدوميت به احتمال زياد وي را براي 2 تا 3 هفته از همراهي تيمش باز خواهد  داشت.
در حالي كه وي منتظر جواب اسكن ها و پزشكان است تا به دقت و خامت حال وي را تخمين بزنند، كمپاني معتقد است اگر هم مصدوميتش به طول بيانجامد، منچستر سيتي مي تواند از پس مشكلات به وجود آمده بر آيد همانطور كه فصل گذشته با وجود درگيري بين توز و مانچيني وغيبت او در بيشتر بازي هاي فصل گذشته باز هم توانستند عنوان را كسب كنند.
وي در اين ارتباط گفت: ماسرجيور از دست داديم كه بسيار نااميد كننده بود اما من به زماني فكر مي كنم كه كارلوس توز را در فصل قبل به همراه نداشتيم اما اين موضوع تاثيري برتونائي هاي تيم نگذاشت.
وي در ادامه افزود:  من اميدوارم وضعيت وي تا آن حد وخيم نباشد و دوري اش از تيم به چندين ماه نيانجامد اما معتقدم اگر هم اين اتفاق بيافتد باز چندي نيست كه با تجربه دست و پنجه نرم كردن با آن  را نداشته باشيد./ق
برچسب ها: کمپانی ، منچستر ، نخواهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار