تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2013 باید از سد تیم های مصر و ژاپن عبور کند.

جهانگیر سید عباسی، مربی بین المللی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات لیگ جهانی یکی از معتبرترین پیکارهای لیگ ورزشی والیبال در جهان محسوب می شود.

وی گفت: در پیکارهای لیگ جهانی 16 تیم از بهترین های جهان والیبال بازی می کنند و اگر ما بتوانیم به این بازی ها راه پیدا کنیم موفقیت بسیار بزرگی را به خودمان اختصاص داده ایم.

عباسی تصریح کرد: صعودمان به لیگ جهانی، والیبال ایران را به دنیا شناسایی می کند و ما در فدراسیون جهانی والیبال ( FIVB) وزن و ابهت پیدا خواهیم کرد.

وی گفت: بازی با تیم های بزرگ دنیا در طول مدت سه ماه متوالی رشد و پیشرفت این رشته در ایران را تسریع خواهد بخشید.

مربی بین المللی والیبال در خصوص دیدار تیم ملی ایران و مصر اظهار داشت: ما در طول سال های اخیر همواره به مصاف تیم ملی مصر رفته ایم در برخی بازی ها نتیجه را واگذار و در برخی دیدارها برده این در پاره ای از ویژگی ها مصر نسبت به ما دارای برتری است و در برخی مسائل فنی ما از آنها بهتریم.

عباسی تصریح کرد: ما باید در دیدار مقابل مصر به میزبانی آنها هم توجه کنیم آنها تجربه حضور در لیگ جهانی را در کارنامه خود ثبت کرده اند در صورتی که ما می خواهیم برای اولین بار جواز حضور در این مسابقات را کسب کنیم.

وی گفت: با شکست تیم ملی مصر در خانه خود امیدواری ما در صعود به مسابقات لیگ جهانی 60 الی 70 درصد افزایش می یابد.

وی گفت: در حال حاضر بازی های تدارکاتی تیم ملی ایران در اسلوونی و رسیدن به هماهنگی مناسب برای تیم ملی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است ملی پوشان باید به طور کامل در اختیار ولاسکو سرمربی تیم ملی باشند تا شرایط و راه های صعود هموارتر گردد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار