بخشدار رودهن گفت: واحد های در حال احداث طرح مسکن مهر شهر آبعلی، دارای مقاومت در برابر زمین ‏لرزه‏ هایی هشت ریشتری است.

 

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بخشدار رودهن با بیان اینکه دلالان جایی در مسکن مهر بخش رودهن ندارند

وی ادامه داد: در حال حاضر امور حفاظتی برای جلوگیری از ورود دلالان به عرصه واحد های مسکن مهر آبعلی توسط مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در حال انجام است.

طاهرخانی تصریح کرد: با توجه به این همت والای مسئولان این نهاد، واسطه‏ گران و سود جویان جایی در طرح‏ های مسکن مهر بخش رودهن نخواهند داشت.

بخشدار رودهن بیان داشت: پیمانکار مجری طرح در خانه‏های این پروژه از سازه‏ هایی سبک و صنعتی استفاده کرده است؛ امیدوارم در آینده ‏ای نزدیک امور عملیاتی این پروژه عمرانی و خدماتی خاتمه یابد تا متقاضیان در آن ساکن شوند.

وی، شهر آبعلی را خاستگاه مردمانی انقلابی، ولایی و شهید پرور خواند که همواره قدردان زحمات خادمان خود در مجموعه دولت هستند.

طاهرخانی تصریح کرد: این مردم نجیب پس از شنیدن اخباری مبنی بر اجرای طرح مسکن مهر مد نظر آنها در دو منطقه "مبارک ‏آباد" و "گل ‏آباد" به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دماوند مراجعه و نسبت به تکمیل امور ثبت‏نامی خود اقدام کردند.

بخشدار رودهن اضافه کرد: البته در این میان نظر برخی نیز بر احداث این طرح در سایر مناطق شهر آبعلی استوار بود، اما بر اساس سیاست کلی دولت در اجرای این پروژه عظیم ملی، کاهش هزینه‏ هایی نظیر قیمت زمین از سرجمع بهای خانه امری مهم قلمداد می ‏شد.

وی افزود: با توجه به این مهم، آماده ‏سازی مقدمات اجرای طرح و همچنین ارائه خدمات ادارات خدمات ‏رسان در نقاطی غیر از مبارک‏ آباد و گل ‏آباد هزینه ‏های گزافی را به دنبال داشت که می ‏توانست در افزایش قیمت واحد های مسکونی تاثیر سوء داشته باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.