همزمان با عید سعید فطر و تعطیلات هفته جاری، و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی در كشور، بقاع متبركه و اماکن و جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، با استقبال پرشور مسافران و گردشگران از سراسر کشور، مواجه گردید.

بقاع متبركه و اماکن و جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با عید سعید فطر و تعطیلات هفته جاری، و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی در كشور، پذیرای حضور گسترده گردشگران و مسافران از استانهای سراسر کشور بود.

وجود حدود 100 بقعه متبرکه حضرات امامزادگان (ع) و بیش از 100 كانون و جاذبه بكر و طبیعی گردشگری با آب و هوای بسیار مطلوب و وجود رودخانه های جاری نظیر زاینده رود و کارون، و اماکن مختلف تاریخی و ...، باعث شده تا این استان، یکی از مهمترین مقاصد سفرهای تابستانی و تفریحی گردشگران سراسر ایران اسلامی باشد.

بقاع متبركه حضرات امامزادگان حمزه علی (ع) بلداجی، حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد، سید محمد (ع) بارده، سید بهاء الدین محمد (ع) شیخ شبان و ...، و همچنین اماکن و جاذبه های گردشگری، تاریخی و تفریحی نظیر؛ تالاب بین المللی چغاخور، قلعه چالشتر، باغات حاشیه رودخانه زاینده رود، پل زمانخان، چشمه دیمه، آبشار شیخ علیخان، آبشار آتشگاه، غار یخی چما و ... ، از جمله این مکان های تفریحی، طبیعی و گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری است. 

همسایگی و قرار گرفتن استان چهارمحال و بختیاری در مسیر مواصلاتی استان های اصفهان، خوزستان و ... نیز از دیگر علل افزایش حضور و اسکان گردشگران و مسافران تابستانی در این استان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.