فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: هرگاه نام استان تهران به گوش می ‏رسد، کمتر فردی است که باغات، مزارع و واحد های دامداری را در ذهن خود تداعی سازد.

علی ‏رضا قاسمی ‏فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ادامه داد: همه هم‏ وطنان در اقصی نقاط میهن اسلامی، تهران را به کلان ‏شهری پرازدحام، دارای ترافیک سنگین و مرکز تجاری، صنعتی و سیاسی کشور می ‏شناسند.

قاسمی ‏فرزاد تصریح کرد: بر خلاف این تصورات، کشاورزی تهران تحت مدیریت رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: شهرستان دماوند نیز به عنوان پیشانی کشاورزی استان تهران با مساعدت مسئولان امر مسیر توسعه را به صورت پرشتاب در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: توسعه روزافزون کشاورزی استان تهران، بر خلاف تصورات موجود است؛ کشاورزی شهرستان دماوند در سطوح مختلف با راه‏ اندازی ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شکوفا می ‏شود.

قاسمی ‏فرزاد اضافه کرد: با تبادل تفاهم ‏نامه ایجاد ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی، این مرکز مالی و اعتباری در دماوند پایدار می‏ شود.

وی ادامه داد: این صندوق با مساعدت فرمانداری دماوند، ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در دماوند راه‏ اندازی می ‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: همه اقدامات مجموعه فرمانداری و  سایر نهاد های خدماتی در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب و دستیابی به اهداف مورد تاکید ایشان در شعار سال 91 یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت اجرایی به خود می ‏گیرد./س

برچسب ها: کشاورزی ، توسعه ، باغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.