مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش آموزان برگزیده 13 استان كشور در اولین جشنواره كشوری جامع نماز در این استان شركت می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد محمودزاده افزود: اولین جشنواره جامع نماز دانش آموزان با موضوعات نماز برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح ملی در قالب فعالیت های هنری شهریورماه امسال به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود.

وی گفت: استان دارالارشاد و خاستگاه تشیع اردبیل افتخار میزبانی این امر خطیر هنری دانش آموزان را با رویكرد نماز بر عهده گرفته و امیدواریم با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل و استفاده از تمام ظرفیت و امكانات موجود این جشنواره به نحو مطلوب برگزار شود.

مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه افزود : در اولین جشنواره جامع نماز دانش آموزان استان های آذربایجان شرقی در بازی های رایانه ای ، اصفهان در فیلم كوتاه ، البرز در پویانمایی ، خراسان رضوی در سرود ، خوزستان در نمایش ، تهران در وبلاگ نویسی ، فارس در شعر ، قزوین در عكس ، قم در بسته های بلوتوثی ، كرمان در هنرهای دستی ، كرمانشاه در نمایشنامه نویسی ، كهگیلویه و بویر احمد در خوشنویسی ، همدان در فیلمنامه نویسی و استان اردبیل ضمن میزبانی غرفه ای در موضوع آثار هنری در زمینه نماز خواهند داشت./س

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، جامع ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.