نماینده ولی فقیه در لرستان اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در ایران را بسیار با اهمیت و یک نعمت الهی دانست که فضای الهی را برای جمهوری اسلامی ایران فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی با بیان این مطلب گفت:اوایل شهریور امسال شاهد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران 120کشور غیرمتعهد در ایران اسلامی هستیم که برگزاری این اجلاس در تهران در شرایط تحریم پتک ویرانگری بر سراسراییل و استکبار خواهد بود.

وی افزود:این اجلاس در حالی برگزار می شود که استکبار جهانی و حکومت های وابسته به آنها ایران را در شدیدترین شرایط تحریم ها قرار داده اند و ریاست این اجلاس به طول سه سال به ایران روح تازه ای در کالبد جهان ایجاد خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد:بعد از سازمان ملل جنبش غیر متعهدها بزرگترین نهاد بین المللی در دنیاست که تاکنون برنامه هسته ای ایران را دنبال کرده است واز تحریم های یک جانبه آمریکا به ایران بی اطلاع بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطر نشان کرد:بعضی از مرتجعان عرب یک اجلاس دیگر از کشورهای اسلامی تشکیل دادند اما حضور ریاست جمهوری ایران در این اجلاس و سخنرانی بسیار جالب ایشان فضای اجلاس را دگرگون کرد وبرگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد به میزبانی ایران بار دیگر قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا را اثبات خواهد کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.