سخنگوي کابينه رژيم صهيونيستي:

مسموم شدن عرفات حقيقت ندارد

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این رژیم یاسر عرفات را با ماده سمی پلونیوم به قتل رسانده است ، نادرست دانست و از مقامات فلسطینی خواست اسناد و مدارک مربوط به پرونده وی را منتشر کنند تا حقیقت آشکار شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، علت مرگ یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین، به عنوان یک مسئله همچنان مطرح است.

این رهبر فلسطینی در یازدهم نوامبر دو هزار و چهار در بیمارستانی در منطقه پاریس درگذشت. اما علت دقیق مرگ وی هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. از همین رو، گمانه زنی های زیادی درباره علت مرگ وی همچنان مطرح است.

"سها عرفات" بیوه یاسر عرفات چند هفته پیش بعد از اینکه اعلام شد آثار پلونیوم در لباس ها و وسایل شخصی همسرش پیدا شده است،شکایتی دال بر اینکه همسرش به نوعی به قتل رسیده است اقامه کرد. طرح چنین شکایتی حاکی از آن است که عرفات مسموم شده است و عامل این مسمومیت نیز احتمالا اسرائیلی ها بوده اند.

شبکه یورونیوز همین موضوع را با مارک رگو سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در میان گذاشت .

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه پاسخی برای کسانی که می گویند اسرائیل عرفات را به قتل رسانده است دارید گفت:«این اتهامات حقیقت ندارد و فکر هم نمی کنم افراد زیادی باشند که اینگونه اتهامات را خیلی جدی بگیرند.
 
از طرفی فلسطینی ها همه گزارش های پزشکی و اسناد مدارک مربوط به پرونده پزشکی یاسر عرفات را در اختیار دارند. حالا این اسناد و مدارک یا در دست خانواده خود یاسر عرفات است و یا در اختیار تشکیلات خودگردان فلسطین است بنابراین فلسطینی ها به جای آنکه به تئوری توطئه دامن بزنند ، این اسناد و مدارک را منتشر کنند تا حقیقت آشکار شود».

در پیوند با همین موضوع ، از کارشناسان سوئیسی دعوت شد به کرانه باختری رود اردن بیایند و آزمایش های لازم را در خصوص وجود آثار پلونیوم بر روی بقای عرفات انجام دهند تا موضوع مسموم شدن وی با ماده سمی پلونیوم مشخص شود.
 
 برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضوي
۱۱:۰۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
به روباه مي گن شاهدت كيه ميگه دمم!!
آخرین اخبار