روابط عمومي بانک ملت اعلام کرد با هدف ارائه خدمات بانکي به مشتريان در روزهاي تعطيل شهر تهران براي برگزاري اجلاس سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد، شماري از شعب اين بانک در استان تهران در روزهاي يادشده باز و آماده ارائه خدمات مورد نياز به مشتريان خواهد بود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، روابط عمومي بانک ملت اعلام کرد با هدف ارائه خدمات بانکي به مشتريان در روزهاي تعطيل شهر تهران براي برگزاري اجلاس سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد، شماري از شعب اين بانک در استان تهران در روزهاي يادشده باز و آماده ارائه خدمات مورد نياز به مشتريان خواهد بود.

تعدادي از شعب بانک ملت در استان تهران در روزهاي سه شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنجشنبه نهم و شنبه يازدهم شهريور، فعاليت خواهد کرد که شامل 20 درصد شعب هر يک از مديريت هاي شعب مناطق ششگانه تهران، شعبه مستقل مرکزي و همه شعب تحت نظارت مديريت شعب مستقل اين بانک خواهد بود.

 آن دسته از شعب استان تهران که خارج از مناطق 22 گانه شهرداري شهر تهران هستند ، طبق روال معمول فعال خواهد بود.

بر اساس اطلاعيه بانک ملت، شعبه کشيک بانک ملت در روزهاي يادشده از ساعت 9 تا 13 عصر آماده خدمات دهي به مشتريان خواهد بود.

ساعت آغاز به کار کارکنان شعب ساعت 8 و 30 دقيقه و ساعت پايان کار آنها 13 و 30 دقيقه تعيين شده است.

همچنين با توجه به فعاليت شعب بانک ملت به غير از شهر تهران، ساعت کار ادارات کل بانک در روزهاي هفتم، هشتم و يازدهم شهريورماه 7 و 30 دقيقه صبح تا 15 عصر و در روز نهم شهريورماه 7 و 30 دقيقه صبح تا 14 عصر خواهد بود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار