مخاطب زماني مجذوب نقش بازيگران مي شود كه يك سناريو خوب داراي بازيگران مناسب باشد.

مهوش صبركن،بازيگر سينما و  تلويزيون در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:بازيگر زماني از كار خود راضي است كه اولا مخاطب از اجراي نقش بازيگران راضي باشد ثانيا رضايت خود بازيگر از نقش و اجراي نقشي كه برعهده داشته است،همچنين بهتر است بازيگران به جاي پرداختن به ظواهر خود به متن ديالوگ ها و اجراي نقش خود بپردازند تا بتوانند مخاطب را جذب كنند.
وي تصريح كرد:زماني يك بازيگر مي‌تواند از قدرت بالاي جذب مخاطبان برخوردار باشد كه فيلمنامه خوب در اختيار او قرار بگيرد.
وي ادامه داد:بسياري از سوژه ها جذاب نيستند و داراي سناريو تكراري مي باشند و اين درحالي است كه يك فيلمساز بايد تمامي ابعاد فيلمسازي از جمله چيدمان دكور صحنه،نوع پوشش بازيگران و حتي نورپردازي را درنظر بگيرد؛زيرا مخاطبان به دنبال تنوع و جذابيت هستند همچنين يك فيلمنامه خوب احتياج به بازيگران مناسب و خوب دارد.
اين بازيگر همچنين براي انتخاب معيارهاي بازيگران گفت:بازيگر براي انتخاب نقش خود بايد به ايده هاي مختلف كه تجربه كرده رجوع كند و نكته‌ي مهم اينجا است كه بازيگر به نقش خود چه مثبت و چه منفي آگاهي داشته باشد و به اين موضوع بينديشد كه نقش مشابه خود را در كدام از داستان هاي كتاب يا فيلم مشاهده كرده است.
صبركن اظهار داشت:زماني كار بازيگر مورد قبول همگان است كه به ايده كارگردان احترام بگذارد؛ ولي در هر حال بازيگر بايد قالب شخصيتي خود را پيدا كند تا كارگردان از كار او راضي باشد.
وي در پايان افزود:تجربه كار من با بازيگران جوان باعث شده  ارتباط صميمي برقرار كنيم و اين امر باعث شده تا ظرفيت جوانان بالا برود./ه
برچسب ها: سایه ، فیلمنامه ، خوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار