رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: باید با تلاشی وافر و با برنامه‌ریزی اصولی در جهت استمرار رفع نیازهای ضروری مردم شریف و عزیز آذربایجان شرقی گام‌های استوارتر و بلندتری را برداریم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابوالحسن فقیه، رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به امدادگران حاضر در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی از خدمات این عزیزان تشکر کرد.
 متن این نامه به شرح زیر است: اینبار دست قهر طبیعت موجب آسیب هموطنان عزیزمان در استان آذربایجان شرقی شد. شما امدادگران شجاع و دلیر با تلاشی در خور تحسین برگ زرین دیگری را بر تارک درخشان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ثبت نمودید، بطوریکه رهبر فرزانه انقلاب اقدامات صورت گرفته در زمینه های جستجو، امدادهای اولیه و توزیع چادرهای امدادی جهت مردم زلزله زده آذربایجان شرقی را بی‌نظیر خواندند و این مهم جز با همت مردم رشید و غیور آذربایجان که خود اولین امدادگران این حادثه بودند و همچنین با تلاش های مجدانه امدادگران شجاع و جوانان دلیر و داوطلبان خیّر هلال احمر بدست نمی‌آید.
آری، سخن از انسان های پاک و وارسته ای است که با دست های ساعی و دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان، بی هیچگونه منتی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و زلزله‌زدگان می‌شتابند. شما تلاشگران و امدادرسانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همیشه شایسته تقدیر و سپاس هستید، لیکن بر خود لازم می‌دانم مراتب قدردانی خود را از زحمات و خدمات ارزنده شما عزیزان اعلام نمایم.
همچنین بر ماست که در ادامه انجام این وظیفه خطیر و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با همتی مضاعف و تلاشی وافر و با برنامه‌ریزی اصولی در جهت استمرار رفع نیازهای ضروری مردم شریف و عزیز آذربایجان شرقی گام‌های استوارتر و بلندتری را برداریم. امید است با استعانت از پروردگار متعال و با همکاری و همدلی تمامی شما تلاشگران عرصه احسان و مهرورزی، شاهد توفیقات بیشتری در راستای خدمت بی منت به بندگان خدا باشیم./ف
برچسب ها: جمعیت ، هلال احمر ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار